Dutchco_Forum Forum Index  

Dutchco_Forum
FAQ   FAQ    Search   Search    Memberlist   Memberlist    Usergroups   Usergroups    fchat fChat   Usergroups  

Register :: Log in Log in to check your private messages

Dutchco_Forum Forum Index + Algemene Discussies + De Log van 'het' gesprek

Post new topic Reply to topic
De Log van 'het' gesprek ½ View previous topic :: View next topic +
Author Message
PeetQ
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:06 pm Post subject: De Log van 'het' gesprek Reply with quote

Site Admin

Oke mensen hier een geweldig stukje discussie materiaal.
Wees objectief en lees het met plezier want zo'n gek kom je maar 1 keer in je leven tegen. Laughing

Code:
<Alex_AP> hey die peet
<Alex_AP> wil het allemaal een beetje lukken
<Alex_AP> ik zag dat me zus zich ook aangemeld heeft op je board :)
<Peet> huh ?
<Peet> wie is je zus :|
<Peet> btw hallo :P
<Peet> Alex zoals afgesproken staat je naam in de release en anime-plaza ^^
<Peet> tho I gotta ask what does AP stands for ?
<Alex_AP> Jacky is mijn zus
<Alex_AP> en dat heb ik gezien jah
<Alex_AP> ap staat voor anime-plaza
<Peet> Jacky je zus :| serieus
<Alex_AP> jah serieus
<Peet> wow she's on rampage op het forum
<Alex_AP> hoezo
<Alex_AP> oh laat me raden
<Peet> go take a look for ya self
<Alex_AP> schuttingstaal of vrouw onvriendelijke topics
<Peet> uhm nou ik heb het al gecensoreert maar de discussie gaat nu tusse 2 meide XD
<Alex_AP> ik had het gelzen en wet je eigenlijk ben ik het met mijn zusje eens en dat ben ik niet vaazk kan ik je verzekeren
<Alex_AP> maar hier slaat zij wel de spijker op z;n kop
<Alex_AP> dat soort topics en taal zal je forum/site geen goed doen
<Peet> aahhh ik heb al een idee ;) bedankt voor het geniaale inspireren van dit briljante plan
<Alex_AP> welk plan?
<Peet> you'll see ^^ het is correct dat dergelijke woorden ongepast zijn aangezien deze tot elk leeftijd van publiek toegankelijk zijn, zodoende maak ik een Discussie Thread alleen zichtbaar voor 16+ waar ze al met gemak wat woorden kunnen wisselen... dit moet voldoende zijn.
<Alex_AP> en hoe wil je dat controleren dan ?
<Alex_AP> want ik kan wel zeggen dat ik 17 ben maar misschien ben ik pas 13
<Alex_AP> maar dat kan jij niet zien toch
<Peet> haha ja beste Alex dan lieg je over je leeftijd, en bij het aansluiten van Dutch&co staat duidelijk dat je gegevens naar waarheid moet worden ingevuld, doe je dat niet dat kun je mogelijk schade aan je zelf/anderen toebrengen
<Peet> Dus als de persoon er zelf opuit is om bepaalde dingen te lezen of niet, is het totaal zijn verantwoording, niet die van Dutch&co
<Alex_AP> maar toch als ik heel eerlijk ben , ben ik als webbeheerder ook niet zo gelukkig met dit soort topics op kindersites
<Alex_AP> had dit eerlijk gezegt niet verwacht dat jij zoiets zou goedkeuren
<Peet> Ik heb je al een voorstel gedaan wat naar mijn mening meer dan voldoende moet zijn om puberale kwesties uit de weg te gaan
<Alex_AP> maar goed als jij dat wel wil dan is dat jouw keuze en zal ik geen link zetten naar dutchandco op mijn websites
<Peet> en nogmaals die sectie zal alleen zichtbaar zijn voor 16+ en niet er onder
<Alex_AP> ik wens je heel veel succes en ik zal over een paar maandjes nog wel eens kijken hoe het je site werkelijk vergaan is
<Peet> Oke Alex dit gaat tegen het abnormale van bescherming aan maar goed jij als web-beheerder hebt daar meer over te zeggen dan ik, op het forum word vanaf nu geen sexuele uitlatingen meer toegestaan, en owh jah uiteraad mag jij je nu dus gaan registreren en onze beste members dat gaan vertellen, De man met het plan moet zelf naar voren komen ... jij dus
<Alex_AP> zoals ik al zei ik wens je heel veel succes en ik ben niet iemand die gaat praten als brugman om zijn zin te krijgen verwijder alsjeblieft wel mijn naam en website uit je subs
<Alex_AP> ga je goed
<Peet> Beste Alex jij bent web-beheerder, ik ga ze dat nieuws echt niet brengen ... tenslotte ben jij degene die het anders wil... Ik zou zeggen doe er dan wat aan, zo niet dan neem ik aan dat je er ook niet mee zit
<Alex_AP> dat zou je denken alleen een gewaarschuwd mens telt voor 2
<Alex_AP> als jullie zo graag over dat soort onderwerpen willen praten open dan nog een forum voor mijn part maar zoiets doe je niet op een kinder site
<Peet> Je hebt helemaal gelijk ... weet je wat .. Ik maak een Kindersite, dit zijn de dingen die daar niet op komen (vanwegen mijn principes als het echt om kinderen gaat) geen geweld, geen gescheld, geen bloed, geen sexuele uitingen, (geen naruto, geen one piece - is tenslotte geweld en het is het allerbeste voor kinderen om dat niet te zien)
<Peet> oke geef mij een uurtje en de kindersite is online
<Alex_AP> ok geef mij maar 3 tellen om alles te verwijderen
<Alex_AP> want het besigen van schuttingstaal is wel iets anders dan het bekijken van anime series
<Alex_AP> gegroet en wij zijn uitgepraat
* Alex_AP has left #Dutch&co
* Peet changes topic to '7,1 :: 0[7Dutch&co0`14Channel0] 7:: 0[10Dutch&co Nieuws: 12Naruto Shippuudden 21 13+ 14Naruto Shippuudden 22-23 H.264 9added0] 10:: 13,1Voor DL's: http://dutchandco.blogspot.com 10:: 0[10Uitgaven: 0Naruto Shippuudden 22-23 H.264 3Released0] 10:: 0[10Status:4klaar0] 10:: 0[10Support: 7,1Staf sollicitatie is Open0]'
<Peet> Drazic als je weer komt .. lees heel het log omg dan kun je laggen
<Peet> lachen *
<Drazic> haha?
<Peet> tja XD
<Drazic> =P
<Drazic> je hebt je site niet meer omdat je dingen erop zette die niet voor kinderen waren?
* Keiyakusha has joined #Dutch&co
* Keiyakusha has left #Dutch&co
<Peet> nee, er was een forum gebruiker, die een topic poste in SPAM met de titel "de geilste wijf die er is" en in de topic zelf stond "hoi =P" dat vond hij niet kunnen, toen had ik hem voorgesteld om een forum te maken waar dat wel kan maar dan voor 16+ ... het komt erop neer dat ik niet tegen de members ga zeggen van joh post niet onzin in SPAM .. dat is gewn dubbel... ik zei als je het echt wil maak dan maar een account aan en post die regels op het forum
<Drazic> =P
<Drazic> ja, geen onzin in spam is een beetje vreemd
<Drazic> xD
<Peet> tja ik vond het leuk dat ie een host aanbood maar jah geen onzin topics omdat het een kindersite moet zijn :| dan kun je nog beter Naruto en Bleach niet aanbieden
<Peet> dan ben je helemaal niet kindvriendelijk bezig ... op naar me bloggie XD
<Peet> die delete teminste niets XD
<Drazic> =D
<Drazic> ja, als je alleen het woordje geil al niet kindvriendelijk vindt, =P
<Peet> jah ik snao dat er ergens een grens is, maar woorden kun je voor kiezen of je die leest of niet ... je word niet gedwongen
Session Time: Wed Aug 08 00:00:00 2007
<Drazic> jep
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kuro
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:09 pm Post subject: Reply with quote

echt ... ik heb hier geen woorden voor Razz
Back to top
View user's profile Send private message
PeetQ
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:47 am Post subject: Reply with quote

Site Admin

Dit ga je niet geloven maar die gek heeft zelf gewoon hentai op zijn site staan Neutral
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic Reply to topic Page 1 of 1

Dutchco_Forum Forum Index + Algemene Discussies + De Log van 'het' gesprek
Jump to:

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum